900NG 94-98
-
Clockspring airbagring, Saab 900-ng, 9-3 en- 9-5, bouwjaren: 1994-2001, ond.nr. 5331202 5174446 5011705 4716417 8872200 4310926
Excl. BTW: € 75,00 Incl. BTW: € 75,00Niet in voorraad
Gebruikte clockspring airbagring (stuurwielcontact ring) voor de Saab 900ng , 9-3 versie 1 en 9-5. 900ng: 1994-1998 9-3 versie 1: - 1998-2002 9-5: 1998-2001 Meer info -
Krukaspoelie, Origineel, Saab 900NG 9-3v1, 9-5, T5 en T7 motor, ond.nr. 9144833, 91999928, 30585298, 30551867, 9144874
Excl. BTW: € 171,15 Incl. BTW: € 207,09Niet in voorraad
Originele krukaspoelie voor Saab 900NG, 9-3 versie 1 en 9-5. Geschikt voor T5- en T7-motoren met motorcodes B204, B234, B205 en B235. Bestaat uit poelie (deel waarover de multiriem loopt; org. nr. 30551867, 9144874) en trillingsdemper (org. nr. 9144833, 9199928, 30585298). Meer info -
Stuurbekrachtigingspomp Gebruikt Saab 9-3v1 Benzine 1998-2002, ond.nr. 5170675, 4908281, 5061841, 12765352,
Excl. BTW: € 65,00 Incl. BTW: € 65,00Niet in voorraad
Gebruikte stuurbekrachtigingspomp. De oude pomp gaat vaak lekken door het gebruik van verkeerde olie Geschikt voor de Saab 9-3 versie 1 van bouwjaar 1998 tot en met 2002. prijs is marge. Meer info -
Complete Motor Gebruikt B204 i, 2.0 Injectie Saab 900NG en Saab 9-3v1, ond.nr. 9174228, 30558267, 9139262
Excl. BTW: € 295,00 Incl. BTW: € 295,00Compelete gebruikte motor 2.0 i Saab 900 ng en 9-3 versie 1. Afkomstig uit een nog goed rijdende auto. Vanafprijs, vraag naar kilometers en mogelijkheden. Meer info -
Schakelpositiesensor Origineel 2-connector uitvoering Saab 900NG 1994-1996, ond.nr. 4490884, 55352477, 5173455, 4625182
Excl. BTW: € 189,99 Incl. BTW: € 229,89Niet in voorraad
Originele nieuwe schakelpositiesensor voor de Saab 900ng. Gaat om de uitvoering met 2 connectors. Meer info -
Koplampwissermotor Links Gebruikt Saab 900NG en Saab 9-3v1, ond.nr. 4240545
Excl. BTW: € 47,51 Incl. BTW: € 47,51Gebruikte linker koplamp wissermotor, geschikt voor Saab 900NG van bouwjaren 1994-1998 en Saab 9-3 versie 1 van bouwjaren 1998-2002. Meer info -
Trekhaak, gebruikt, Saab 900 NG en 9-3 versie 1, bouwjaar 1994 tm 2002
Excl. BTW: € 95,00 Incl. BTW: € 95,00Niet in voorraad
Gebruikte trekhaak voor Saab 900 NG van bouwjaar 1994 tot en met 1998 en Saab 9-3 versie 1 van bouwjaar 1998 tot en met 2002. Prijs is marge. Meer info -
Elektrische antenne Gereviseerd Nieuwe Mast Saab 900NG Cabrio en Saab 9-3v1 Cabrio, ond.nr. 5035951, 5035969, 400101788
Excl. BTW: € 150,00 Incl. BTW: € 181,50Niet in voorraad
Gereviseerde elektrische antenne voor de Saab 900NG Cabrio en 9-3 versie 1 Cabrio. De gereviseerde antenne heeft een nieuwe mast. Meer info -
Cruisecontrolset T5 Motor Gebruikt Saab 900NG, 9-3v1, ond.nr. 400130563, 4947099, 4087128, 92152035, 4872693, 5038823
Excl. BTW: € 175,00 Incl. BTW: € 175,00Gebruikte cruisecontrole saab 900 ng,9-3 met T5 motor deze word geleverd met nieuwe pedaalschakelaars.Hoe werkt cruise control?
Cruise control zit niet standaard op auto’s met het Saab Trionic T7-motorsysteem maar de stuur-unit van het T7-systeem is hiervoor wel voorgeprogrammeerd zodat het gemakkelijk geïnstalleerd kan worden. De cruise control werkt met een schakelaar op de richtingaanwijzer-hendel aan de linkerkant van het stuur met drie standen: ‘ON/OFF’, ‘CANCEL’ en ‘RESUME’. Aan het eind van de hendel zit een ‘SET’ knop. Als de cruise control met de schuifknop op ‘ON/OFF’ wordt gezet gaat het lampje ‘Cruise’ branden, daarna kan de huidige snelheid worden vastgezet met de ‘SET’ knop. Door tijdens de cruise control de ‘SET’ knop ingedrukt te houden kan de snelheid worden verhoogd en blijft de auto op deze hogere snelheid rijden na loslaten van de knop. Door kort te klikken op de ‘SET’ knop kan de snelheid per klik met 1,6 km/u worden verhoogd. Door de schuifknop naar ‘RESUME’ te schuiven gaat de auto steeds langzamer rijden, tot de knop wordt losgelaten en de knop automatisch terugveert naar ‘ON/OFF’, waarbij de aangenomen snelheid behouden wordt.
De cruise control is gekoppeld aan de stuur-unit; het centrale regelsysteem van Trionic T7. Deze leest de rolweerstand en bepaalt vervolgens het benodigde koppel van de motor. De stuur-unit kijkt ook naar de gekozen versnelling en regelt de verbranding en de juiste luchtmassa. Doordat de stuur-unit dit alles meet en regelt behoudt de auto de snelheid die door de bestuurder is gekozen. Bij een te lage snelheid wordt het motorkoppel verhoogd. Dit koppel is begrensd tot een maximum om de acceleratie niet te sterk te maken en de rijbeleving aangenaam te houden. Bij een te hoge snelheid wordt het koppel verlaagd, dit is ook weer begrensd om de afname in snelheid niet te sterk te maken. Bij bergafwaarts rijden kan het voorkomen dat de snelheid van de auto hoger wordt dan ingesteld is bij de cruise control.
De cruise control kan niet worden ingeschakeld terwijl het rem- of koppelingspedaal is ingedrukt. Ook moet de bestuurder om veiligheidsredenen minimaal één keer geremd hebben na het starten van de auto, anders kan de cruise control niet geactiveerd worden en verschijnt er een melding waarin om testremmen gevraagd wordt. Voor activatie moet de snelheid bij Trionic T7 boven de 40 km/u liggen; bij EDC16 moet de snelheid van zowel voor- als achterwielen boven de 25 km/u liggen. Ook bij bepaalde storingscodes is cruise control niet mogelijk. Wanneer cruise control is ingeschakeld, wordt deze bij het indrukken van de rem of de koppeling weer uitgeschakeld. Ook door de schuifknop op ‘CANCEL’ te zetten kan de cruise control worden uitgeschakeld (de opgeslagen snelheid wordt wel onthouden en kan weer worden geactiveerd met ‘RESUME’).
Meer info -
Gebruikt front Saab 900NG en Saab 9-3v1
Excl. BTW: € 95,00 Incl. BTW: € 95,00Gebruikt front SAAB 900 ng/9-3V1,netjes los geboord Meer info