Doorzoek site

Hulp nodig of vragen? Bel 0297- 21 22 22

Accessoires

Foto-tabel  Lijst 

per pagina
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  1. Olie automatische versnellingsbak 5L Febi Bilstein Saab 9-3v1, 9-5, ond.nr. 93165414, 400128187, 90350342, 93160372

    Olie automatische versnellingsbak 5L Febi Bilstein Saab 9-3v1, 9-5, ond.nr. 93165414, 400128187, 90350342, 93160372

    Excl. BTW: € 42,40 Incl. BTW: € 51,30

    Vijf literverpakking Febi Bilstein Dexron IV automatische transmissie-olie voor 4-trapsautomaaat. Geschikt voor: - Saab 9-3 versie 1 van bouwjaar 1998 tot en met 2002 - Saab 9-5 van bouwjaar 1997 tot en met 2001 Meer info
  2. Olie automatische versnellingsbak 1L Febi Bilstein Saab 9-3v1, 9-5, ond.nr. 93165414, 400128187, 90350342, 93160372

    Olie automatische versnellingsbak 1L Febi Bilstein Saab 9-3v1, 9-5, ond.nr. 93165414, 400128187, 90350342, 93160372

    Excl. BTW: € 8,75 Incl. BTW: € 10,59

    Literverpakking Febi Bilstein Dexron IV automatische transmissie-olie voor 4-trapsautomaaat. Geschikt voor: - Saab 9-3 versie 1 van bouwjaar 1998 tot en met 2002 - Saab 9-5 van bouwjaar 1997 tot en met 2001 Meer info
  3. Cruisecontrol unit T5 Gebruikt Saab 900NG en Saab 9-3v1, ond.nr. 5038823, 5041264, 4227823, 4537601

    Cruisecontrol unit T5 Gebruikt Saab 900NG en Saab 9-3v1, ond.nr. 5038823, 5041264, 4227823, 4537601

    Excl. BTW: € 50,00 Incl. BTW: € 50,00

    Gebruikte cruisecontrol unit, geschikt voor Saab 900NG en Saab 9-3 versie 1 met T5 motor. Bouwjaren: - Saab 900NG: 1994-1998 - Saab 9-3 V1: 1998-2000 Meer info
  4. Brandstofpomp demontage gereedschap Saab 900 Classic, 9000, 900NG, 9-3v1, 9-5, ond.nr. 8394462

    Brandstofpomp demontage gereedschap Saab 900 Classic, 9000, 900NG, 9-3v1, 9-5, ond.nr. 8394462

    Excl. BTW: € 24,76 Incl. BTW: € 29,96

    Niet in voorraad

    Speciaal gereedschap voor het losdraaien van de kunststof borgring van de brandstofpomp unit. Voor Saab 900 Classic, 9000, 900NG, 9-3v1 en 9-5 van bouwjaren 1990 tot en met 2010. Meer info
  5. Gereedschap montage grote krukaskeerring Origineel Saab 99, 90, 900 Classic, 9000, 900NG, 9-3v1, 9-5, ond.nr. 8394884

    Gereedschap montage grote krukaskeerring Origineel Saab 99, 90, 900 Classic, 9000, 900NG, 9-3v1, 9-5, ond.nr. 8394884

    Excl. BTW: € 138,45 Incl. BTW: € 167,52

    Origineel gereedschap voor het monteren van de grote krukaskeerring, voor Saab 99, 90, 900 Classic, 9000, 900NG, 9-3v1 en 9-5 met viercilinder benzinemotoren (B201, B202, B212, B204, B234, B206, B205, B235) van bouwjaren 1981 tot en met 2010. LET OP: Voor gebruik van dit gereedschap bij B201, B202 en B212 motoren dienen speciaal bewerkte bouten met een ander schroefdraad gebruikt te worden. Kunnen eventueel tegen meerprijs bijgeleverd worden. Geef hieronder aan of deze benodigd zijn of niet. Meer info
  6. Gereedschap, Origineel, montage kleine krukaskeerring, oliepomp zijde, Saab 99, 90, 900 Classic, 9000, 900NG, 9-3v1, 9-5, viercilinder benzine, bj 1981-2010, ond.nr. 8394876

    Gereedschap, Origineel, montage kleine krukaskeerring, oliepomp zijde, Saab 99, 90, 900 Classic, 9000, 900NG, 9-3v1, 9-5, viercilinder benzine, bj 1981-2010, ond.nr. 8394876

    Excl. BTW: € 32,15 Incl. BTW: € 38,90

    Niet in voorraad

    Origineel gereedschap voor het monteren van de kleine krukaskeerring, voor Saab 99, 90, 900 Classic, 9000, 900NG, 9-3v1 en 9-5 met viercilinder benzinemotoren (B201, B202, B212, B204, B234, B206, B205, B235) van bouwjaren 1981 tot en met 2010. Bij het vervangen van de krukaskeerring aan deze kant raden wij aan de o-ring van de oliepomp behuizing ook te vervangen. In de meeste gevallen van olielekkage is het een combinatie van de keerring en o-ring die verantwoordelijk zijn voor de lekkkage. Meer info
  7. Cruisecontrolset T5 Motor Gebruikt Saab 900NG, 9-3v1, ond.nr. 400130563, 4947099, 4087128, 92152035, 4872693, 5038823

    Cruisecontrolset T5 Motor Gebruikt Saab 900NG, 9-3v1, ond.nr. 400130563, 4947099, 4087128, 92152035, 4872693, 5038823

    Excl. BTW: € 175,00 Incl. BTW: € 175,00

    Gebruikte cruisecontrole saab 900 ng,9-3 met T5 motor deze word geleverd met nieuwe pedaalschakelaars.

    Hoe werkt cruise control?

    Cruise control zit niet standaard op auto’s met het Saab Trionic T7-motorsysteem maar de stuur-unit van het T7-systeem is hiervoor wel voorgeprogrammeerd zodat het gemakkelijk geïnstalleerd kan worden. De cruise control werkt met een schakelaar op de richtingaanwijzer-hendel aan de linkerkant van het stuur met drie standen: ‘ON/OFF’, ‘CANCEL’ en ‘RESUME’. Aan het eind van de hendel zit een ‘SET’ knop. Als de cruise control met de schuifknop op ‘ON/OFF’ wordt gezet gaat het lampje ‘Cruise’ branden, daarna kan de huidige snelheid worden vastgezet met de ‘SET’ knop. Door tijdens de cruise control de ‘SET’ knop ingedrukt te houden kan de snelheid worden verhoogd en blijft de auto op deze hogere snelheid rijden na loslaten van de knop. Door kort te klikken op de ‘SET’ knop kan de snelheid per klik met 1,6 km/u worden verhoogd. Door de schuifknop naar ‘RESUME’ te schuiven gaat de auto steeds langzamer rijden, tot de knop wordt losgelaten en de knop automatisch terugveert naar ‘ON/OFF’, waarbij de aangenomen snelheid behouden wordt.

    De cruise control is gekoppeld aan de stuur-unit; het centrale regelsysteem van Trionic T7. Deze leest de rolweerstand en bepaalt vervolgens het benodigde koppel van de motor. De stuur-unit kijkt ook naar de gekozen versnelling en regelt de verbranding en de juiste luchtmassa. Doordat de stuur-unit dit alles meet en regelt behoudt de auto de snelheid die door de bestuurder is gekozen. Bij een te lage snelheid wordt het motorkoppel verhoogd. Dit koppel is begrensd tot een maximum om de acceleratie niet te sterk te maken en de rijbeleving aangenaam te houden. Bij een te hoge snelheid wordt het koppel verlaagd, dit is ook weer begrensd om de afname in snelheid niet te sterk te maken. Bij bergafwaarts rijden kan het voorkomen dat de snelheid van de auto hoger wordt dan ingesteld is bij de cruise control.

    De cruise control kan niet worden ingeschakeld terwijl het rem- of koppelingspedaal is ingedrukt. Ook moet de bestuurder om veiligheidsredenen minimaal één keer geremd hebben na het starten van de auto, anders kan de cruise control niet geactiveerd worden en verschijnt er een melding waarin om testremmen gevraagd wordt. Voor activatie moet de snelheid bij Trionic T7 boven de 40 km/u liggen; bij EDC16 moet de snelheid van zowel voor- als achterwielen boven de 25 km/u liggen. Ook bij bepaalde storingscodes is cruise control niet mogelijk. Wanneer cruise control is ingeschakeld, wordt deze bij het indrukken van de rem of de koppeling weer uitgeschakeld. Ook door de schuifknop op ‘CANCEL’ te zetten kan de cruise control worden uitgeschakeld (de opgeslagen snelheid wordt wel onthouden en kan weer worden geactiveerd met ‘RESUME’).

    Meer info
  8. Kleppendeksel design 16 kleps Saab 900 Classic, 900NG, 9000, 9-3v1, 9-5, ond.nr. 5963004, 5962824, 5959408, 9181397

    Kleppendeksel design 16 kleps Saab 900 Classic, 900NG, 9000, 9-3v1, 9-5, ond.nr. 5963004, 5962824, 5959408, 9181397

    Excl. BTW: € 110,00 Incl. BTW: € 133,10

    Niet in voorraad

    Nieuw gepoedercoate 16V kleppendeksel, in diverse kleuren: - Donkerblauw - Zilver metallic - Rood Vraag naar beschikbaarheid U dient uw eigen binnenplaatje van de carterventilatie over te zetten. Geschikt voor: - Saab 900 Classic: 1987-1993 - Saab 900 NG: 1994-1998 - Saab 9000: 1987-1998 - Saab 9-3v1: 1998-2002 - Saab 9-5: 1998-2010 Meer info
  9. JR luchtfilter, type inlegfilter, Saab 900NG en 9-3 versie 1 T5, bouwjaar: 1994 tm 2000, ond. nr. 46286157, 4236030, 4236014

    JR luchtfilter, type inlegfilter, Saab 900NG en 9-3 versie 1 T5, bouwjaar: 1994 tm 2000, ond. nr. 46286157, 4236030, 4236014

    Excl. BTW: € 36,98 Incl. BTW: € 44,75

    Nieuw luchtfilter (type inlegfilter). Geschikt voor: - Saab 9-3 versie 1,185/200 PK T5 van bouwjaar 1998 tot en met 2000 - Saab 9-3 versie 1, 150PK T5 van bouwjaar 1998 tot en met 2000 - Saab 9-3 versie 1, 2.0i en 2.3i van bouwjaar 1998 tot en met 2000 - Saab 900 NG, 2.0T 185Hp T5van bouwjaar 1994 tot en met 1998 - Saab 900 NG, 2.0i en 2.3i van bouwjaar 1994 tot en met 1998. In vergelijking met een standaardfilter reageert de motor sneller met het BSR sportluchtfilter, doordat het sportluchtfilter een lagere weerstand heeft. Het sportluchtfilter kan u tot 4PK extra vermogen opleveren. Met name getunede auto's hebben baat bij een sportluchtfilter, omdat de motor dan meer lucht kan ademen bij vol vermogen. Dit BSR sportluchtfilter is vervaardigd van katoenen stof en een stalen net om het filter te versterken. Het filter is uitwasbaar. De filters van JR zijn van goede kwaliteit en duurzaam. De producent JR is ISO 9001 gecertificeerd! Meer info
  10. Luchtfilter Origineel Saab 900NG en Saab 9-3v1, ond.nr. 4236030

    Luchtfilter Origineel Saab 900NG en Saab 9-3v1, ond.nr. 4236030

    Excl. BTW: € 17,45 Incl. BTW: € 21,11

    Origineel luchtfilter voor Saab 900NG en 9-3 Versie 1 met B204 en b234 injectie- en turbomotor. lengte: 281.5MM, breedte 159MM hoogte 57MM. Meer info

Foto-tabel  Lijst 

per pagina
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3

Cookies zijn kleine tekstbestandjes die door onze website op uw computer geplaatst worden om uw winkelervaring te verbeteren. Door deze cookies kunnen we ervoor zorgen dat onze site op zijn best functioneert en verzamelen we gegevens voor analyse en verbetering van onze website.

In onze privacy statement kunt u een overzicht vinden van alle cookies die door onze website geplaatst worden.

Privacy Statement

Cookies Toestaan Cookies niet Toestaan Sluiten