Nieuwe originele haaienvin. Deze haaienvin wordt als dummy gebruikt zonder enige aansluitingen. Voor Saab 9-3v1, 9-3v2 en 9-5, bouwjaren 2000 tot en met 2012.
Uitvoering met grof schroefdraad, waar normaal gesproken de originele moer op past. Er bestaan echter ook uitvoeringen met fijnere schroefdraad. In dat geval dient u de juiste moer mee te bestellen.
Meer info
Pakkingsset met draadeinde en borgmoeren voor montage van de Turbo GT17 en Mitsubishi TD04 past op viercilinder turbo-benzinemotoren. Alleen voor B205 of B235 motor.
Bouwjaren:
- Saab 9-3v1 van bouwjaren 2000-2002 T7 (motor met zwarte DI-Cassette)
- Saab 9-5 van bouwjaren 1998-2010 Meer info
Aftermarket looprol voor de multiriem, met groeven. Type met M10-bout voor auto's met viercilinder benzinemotoren.
Geschikt voor:
- Saab 9-5 van bouwjaar 2000 tot en met 2010 vanaf chassisnr. X3022044-.
- Saab 9-3 versie 1 van bouwjaar 2000 tot en met 2010 vanaf chassisnr. X2028401- en X7022779-.
Let op! Voor oudere type Saabs is gegroefde rol met M8-bout nodig. Meer info
Originele Sachs koppelingset, geschikt voor Saab 9-3v1 Viggen van bouwjaren 1999-2002.
Ideaal voor gebruik bij getunede auto's, kan tot 450NM koppel houden zonder te slippen. Past op standaard vliegwiel van alle type motors (ook B204, B205, B234) Meer info
Originele afdichttingsplug in de cilinderkop in plaats van de ontstekingsverdeler of vacuumpomp, deze lekken vaak. Alleen voor auto's met handgeschakelde versnellingsbak en Trionic 5 of 7. Bij auto's met een automatische versnellingsbak zit de vacuümpomp voor de rembekrachtiging op deze positie gemonteerd.
Meer info
Originele o-ring voor de vulpeilstok van alle Saab 4 cilinder benzinemotoren. Geschikt voor In Saab 99, Saab 900 classic, 9000, 900NG, 9-3 Versie 1 en 9-5. Ook voor T5- en T7-motoren. Meer info
Originele Sachs koppelingsset. Voor Saab 900NG en 9-3v1 met viercilinder turbomotoren (B204- en B205E, -L en -R). Bouwjaren 1994 tot en met 2003.
LET OP: Deze koppeling is NIET geschikt voor de 9-3 Viggen.
Meer info
Originele rembekrachtigingsleiding voor de Saab 9-3v1 met B205 en B235 motoren, wat te herkennen is aan de zwarte DI (ontsteking) cassette aan de bovenkant van de motor.
Let op! Alleen voor links-gestuurde auto's Meer info
Olieaanvoerleiding tussen oliefilterhuis M12 en turbo M14 voor Trionic 7 motoren, te herkennen aan de zwarte DI cassette.
Passend op:
Saab 9-3 versie 1 bouwjaar 2000-2002.
Saab 9-5 bouwjaar 1998-2010. Meer info
Koperen verloopring, van M12 banjobout naar M14 banjo oog. Ideaal voor het monteren van een TD04 turbo op een auto die af-fabriek was uitgerust met een Garrett turbo (GT17 of T25). Voor Saab 900NG, 9-3v1 en 9-5 met viercilinder turbo benzinemotoren van alle bouwjaren (1994 tot en met 2010).
LET OP: Voor ombouw naar een TD04 turbo van een 900NG of 9-3v1 met Trionic 5 aansturing (rode DI cassette) dient een oplossing gemaakt te worden om de cobra op de originele inlaat en carterventilatie aan te sluiten. Meer info
Snelle levering Vakkundige klantenservice Advies in onze winkel0297-212222 info[at]jendvandenbosch.nl Grote Voorraad Afhalen is mogelijk Betaal in de winkelcontant of met pin Veilig en makkelijk betalen Ideal, PayPal,Bancontact/Mister Cash, bankoverschrijving
Cookies zijn kleine tekstbestandjes die door onze website op uw computer geplaatst worden om uw winkelervaring te verbeteren. Door deze cookies kunnen we ervoor zorgen dat onze site op zijn best functioneert en verzamelen we gegevens voor analyse en verbetering van onze website.
In onze privacy statement kunt u een overzicht vinden van alle cookies die door onze website geplaatst worden.