9-3 V1 98-03
- Currently Shopping by:
- Dit artikel verwijderen Model: Saab 900 NG
- Dit artikel verwijderen Brandstof: Benzine
- Dit artikel verwijderen motoruitvoering: 2.3 T
- Alles wissen
- Winkelen
- Prijs
-
- € 0,00 - € 99,99 (153)
- € 100,00 - € 199,99 (16)
- € 200,00 - € 299,99 (3)
- € 300,00 - € 399,99 (3)
- € 400,00 - € 499,99 (3)
- € 600,00 and above (1)
- Bouwjaar
-
- 1975 (14)
- 1976 (15)
- 1977 (17)
- 1978 (17)
- 1979 (22)
- 1980 (22)
- 1981 (37)
- 1982 (39)
- 1983 (40)
- 1984 (55)
- 1985 (65)
- 1986 (71)
- 1987 (72)
- 1988 (75)
- 1989 (78)
- 1990 (91)
- 1991 (93)
- 1992 (93)
- 1993 (101)
- 1994 (173)
- 1995 (173)
- 1996 (176)
- 1997 (176)
- 1998 (176)
- 1999 (173)
- 2000 (173)
- 2001 (148)
- 2002 (145)
- 2003 (138)
- 2004 (116)
- 2005 (115)
- 2006 (115)
- 2007 (115)
- 2008 (115)
- 2009 (115)
- 2010 (112)
- 2011 (9)
- 2012 (9)
- 2013 (8)
- Transmissie
-
- Automaat (4)
- Automaat en Handgeschakeld (167)
- Handgeschakeld (7)
- Motortype
- Carrosserie
-
- Saab 99 Sedan 5 Deurs (35)
- Saab 99 Sedan 2 Deurs (33)
- Saab 99 Combi Coupe 5 Deurs (33)
- Saab 99 Combi Coupe 3 Deurs (33)
- Saab 900 Cabrio (174)
- Saab 900 5 Deurs (169)
- Saab 900 3 Deurs (169)
- Saab 9000 CS (135)
- Saab 9000 CC (117)
- Saab 9000 CD (135)
- Saab 9-3v1 Cabrio (174)
- Saab 9-3v1 5 Deurs (169)
- Saab 9-3v1 3 Deurs (169)
- Saab 9-5 Sedan (126)
- Saab 9-5 Estate (126)
- Saab 9-3v2 Cabrio (10)
- Saab 9-3v2 Estate (10)
- Saab 9-3v2 Sedan (10)
-
5 liter Castrol Edge Sport 10W60 motorolie
Excl. BTW: € 69,50 Incl. BTW: € 84,10Voor volle turbo, Aero en getunede SAAB modellen adviseren wij Castrol Edge Sport 10W-60 Castrol EDGE Sport 10W-60 is een motorolie met een zeer sterk anti-slijtage profiel waardoor het toegepast kan worden in een ruime range van competitie-motoren. Dit product is getest in race motoren waardoor het een uitzonderlijke bescherming biedt in zowel uiterst warme- als extreme race omstandigheden. Castrol EDGE Sport 10W-60 is geschikt voor getunede motoren alsook voor uitvoeringen die standaard een hoog vermogen hebben. Belangrijkste voordelen: -Zorgt voor extra krachtreserves -Beschermt de motor in alle race omstandigheden, dus ook bij hoge snelheden, warme temperaturen en extreme belastingen. -Synthetische olie technologie. Meer info -
Startmotor Gebruikt Saab 900NG, 9000, 9-3v1, 9-5, ond.nr. 93184928, 4070428
Excl. BTW: € 65,00 Incl. BTW: € 65,00Gebruikte startmotor, Bosch uitvoering met zwarte motor. Voor Saab 900NG, 9000, 9-3v1 en 9-5 met viercilinder benzinemotoren van bouwjaren 1994 tot en met 2001. LET OP: Niet geschikt voor zescilinder- en dieselmotoren. Meer info -
Bevestigingsring met O-Ring OE-Leverancier Saab 900 Classic, 9000, 900NG, 9-3v1, 9-5, ond.nr. 32019652
Excl. BTW: € 14,05 Incl. BTW: € 17,00Originele afdichtring voor de brandstofpomp unit, wordt geleverd inclusief o-ring. Voor Saab 900 Classic, 9000, 900NG, 9-3v1 en 9-5 van bouwjaren 1990 tot en met 2010. Meer info -
Carterpan T5 B204 B234 Aftermarket Saab 900NG en Saab 9-3v1, ond.nr. 9144650
Excl. BTW: € 77,80 Incl. BTW: € 94,14Aftermarket carterpan voor auto's met motorcode B204 en B234. Geschikt voor Saab 900NG van bouwjaren 1994-1998 en Saab 9-3 versie 1 van bouwjaren 1998-2002. Meer info -
Dynamosteun M10 of M8, origineel, gebruikt, Saab 900ng en 9-3 versie 1, Org. nr. 4904421 5171368 55562635
Excl. BTW: € 29,00 Incl. BTW: € 29,00Prijs is marge. Gebruikte originele steun voor dynamo en looprol SAAB 900NG en 9-3 met T5 motor. Afhankelijk van de maat van het schroefdraad van uw looprol (M8 of M10), betreft het de volgende onderdeel nummers: M8: 4961348 5171368 M10: 4904421 Bij twijfel M10 versie selecteren en nieuwe M10 looprol bestellen. Meer info -
Uitlaatdemper Turbo Origineel Saab 900NG en Saab 9-3v1, ond.nr. 400129110, 4896296, 4904819 32016132, 32019390
Excl. BTW: € 177,71 Incl. BTW: € 215,03Originele uitlaatdemper met rond eindstuk, geschikt voor Saab 900NG en Saab 9-3v1 met turbo benzinemotoren. Bouwjaren: - Saab 900NG: 1994-1998 - Saab 9-3v1: 1998-2002 Meer info -
Oliefilter Origineel Saab 96, 99, 90, 900, 9000, 900NG, 9-3v1, 9-5, ond.nr. 30548485, 9144445, 93186554
Excl. BTW: € 6,55 Incl. BTW: € 7,93Origineel oliefilter, geschikt voor Saab 95, 96, Sonett met V4 motor en 90, 99, 900 Classic, 9000, 900NG, 9-3v1 en 9-5 met viercilinder benzinemotoren (B20, B201, B202, B212, B204, B234, B205, B235) en Saab 9-5 met V6 benzinemotor (B308E). Bouwjaren 1975 tot en met 2010. Voor het uitvoeren van een oliewissel raden wij aan de onderstaande koperen ring mee te bestellen. Deze ring dient voor afdichting van de carterstop, hergebruik van de oude ring leidt vaak tot olie lekkage. Meer info -
Dumpklep 4-Cyl Turbo Origineel Saab 900 Classic, 9000, 900NG, 9-3v1, 9-5, ond.nr. 4441895, 9390022, 8981904, 4391157
Excl. BTW: € 55,50 Incl. BTW: € 67,16Originele Kayser dumpklep, om turbodruk af te voeren bij het loslaten van het gaspedaal. Betreft verbeterde versie met metalen plaatje in het membraan. Meer info -
Flash Lube Valve Saver Fluid 500ml verpakking Kleppensmeermiddel voor auto's op LPG
Excl. BTW: € 19,95 Incl. BTW: € 24,14Flash Lube Valve Saver Fluid. Deze vloeistof is ontwikkeld om betere smering van de kleppen te verkrijgen via een druppelsysteem. Voor auto's die rijden op LPG. Inhoud: 500ML De voordelen van Flash Lube: - Beschermt kleppen en klepzittingen - Verbetert brandstofverbruik - Beperkt uitstoot schadelijke stoffen - Reinigt injectoren & brandstofsysteem - Smeert cilinderkop - Niet schadelijk voor nieuwe auto’s (geen schade aan katalysatoren en lambdasondes) - Economisch in gebruik – 50ml behandelt 50 liter brandstof - Langere levensduur motor - Verlaagt motortemperatuur Meer info -
3 inch downpipe met sport katalysator, BSR, Saab 9-3v1, 900NG, bj 1994-2002, ond nr. 4105631, 5325501, 4962221, 4624227, 4623104, 4962072
Excl. BTW: € 471,07 Incl. BTW: € 569,99Nieuwe RVS downpipe met sport katalysator + tussenpijp (flexibel) en aansluitstuk (zie foto) naar de originele uitlaat of van BSR, voor betere stroming (flow) waardoor de motor soepeler oppakt. Dit is de perfecte vervanging voor de originele dubbele katalysator, aangezien deze nog wel eens verbranden. Deze grotere doorlaat van de downpipe en katalysator geeft de turbo meer ruimte om te ademen , met als gevolg meer PK's en hoger koppel. Meer info