Doorzoek site

Hulp nodig of vragen? Bel 0297- 21 22 22

9-3 V1 98-03

Foto-tabel  Lijst 

per pagina
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  1. Kleppendeksel pakkingset 16v Origineel Saab 900 Classic, 9000, 900NG, 9-3v1, 9-5, ond.nr. 8822041, 8818254, 9321464

    Kleppendeksel pakkingset 16v Origineel Saab 900 Classic, 9000, 900NG, 9-3v1, 9-5, ond.nr. 8822041, 8818254, 9321464

    Excl. BTW: € 47,26 Incl. BTW: € 57,18

    Originele kleppendeksel pakkingset voor Saab motoren met 16 kleppen, betreft motorcodes B202, B204, B205, B212, B234, B235. Set bestaat uit 2 delen, zie foto. Saab 900 Classic: 1987-1993 Saab 900 NG: 1994-1998 Saab 9000: 1987-1998 Saab 9-3v1: 1998-2002 Saab 9-5: 1998-2010 Meer info
  2. Uitlaatspruitstukpakking Aftermarket Saab 4-Cyl 16v, ond.nr. 55557285, 9166497, 7518996

    Uitlaatspruitstukpakking Aftermarket Saab 4-Cyl 16v, ond.nr. 55557285, 9166497, 7518996

    Excl. BTW: € 7,25 Incl. BTW: € 8,77

    Aftermarket uitlaatspruitstukpakking voor alle 16 kleps 4 cilinder benzine motoren, gemonteerd tussen de cilinderkop en uitlaatspruitstuk. Meer info
  3. O-Ring ontstekingsverdeler Vacuümpomp Origineel Saab 900 Classic, 9000, 9-3v1, 9-5, ond.nr. 9176470, 7519143

    O-Ring ontstekingsverdeler Vacuümpomp Origineel Saab 900 Classic, 9000, 9-3v1, 9-5, ond.nr. 9176470, 7519143

    Excl. BTW: € 2,29 Incl. BTW: € 2,77

    Originele o-ring voor afdichting van de ontstekingsverdeler of vacuümpomp. Voor Saab 900 Classic, 9000, 900NG, 9-3v1 en 9-5 met 16V benzinemotoren. Bouwjaren 1984 tot en met 2010. Meer info
  4. Platte O-ring oliepeilstok Origineel Saab, ond.nr. 55557303, 9361544

    Platte O-ring oliepeilstok Origineel Saab, ond.nr. 55557303, 9361544

    Excl. BTW: € 9,33 Incl. BTW: € 11,29

    Originele o-ring voor de vulpeilstok van alle Saab 4 cilinder benzinemotoren. Geschikt voor In Saab 99, Saab 900 classic, 9000, 900NG, 9-3 Versie 1 en 9-5. Ook voor T5- en T7-motoren. Meer info
  5. Draadeindset uitlaatspruitstuk OE-kwaliteit Saab 900 Classic, 900NG, 9000, 9-3v1, 9-5, ond.nr. 7985161, 9306812, 8073249

    Draadeindset uitlaatspruitstuk OE-kwaliteit Saab 900 Classic, 900NG, 9000, 9-3v1, 9-5, ond.nr. 7985161, 9306812, 8073249

    Excl. BTW: € 11,50 Incl. BTW: € 13,92

    OE-kwaliteit uitlaatspruitstuk bevestigingset, compleet met moeren, ringen en bussen. Meer info
  6. Carterstop 4-Cyl Benzine Saab 99, 900 classic, 900NG, 9000, 9-3v1, 9-5, ond.nr. 8731762

    Carterstop 4-Cyl Benzine Saab 99, 900 classic, 900NG, 9000, 9-3v1, 9-5, ond.nr. 8731762

    Excl. BTW: € 2,60 Incl. BTW: € 3,15

    Nieuwe carterstop voor 4 cilinder Benzine motoren o.a. voor Saab 99, 90, 900 classic, 900NG, 9000, 9-3 Versie 1 en 9-5 tot 2010. Meer info
  7. JR Sport luchtfilter reinigingset 4690111

    JR Sport luchtfilter reinigingset 4690111

    Excl. BTW: € 23,29 Incl. BTW: € 28,18

    Filter reinigingsetje voor JR/BSR sport luchtfilters. Voor een goede werking en filtratie is het regelmatig reinigen van een sport luchtfilter noodzakelijk. Set bestaat uit: 200 ml filterolie (impregneerolie) 500 ml reiniger Let op! Wij raden u aan elke 10.000 á 15.000 km het filter te reinigen omdat er vaak meer vervuiling inzit dan u denkt. Zo voorkomt u schade aan de motor. Meer info
  8. Hydraulische klepstoter Aftermarket Saab 900 Classic, 900NG, 9000, 9-3v1, 9-5, ond.nr. 55557388, 9186073, 9134420, 9169566

    Hydraulische klepstoter Aftermarket Saab 900 Classic, 900NG, 9000, 9-3v1, 9-5, ond.nr. 55557388, 9186073, 9134420, 9169566

    Excl. BTW: € 17,55 Incl. BTW: € 21,24

    Aftermarket klepstoter van de laatste generatie, geschikt voor alle 4 cilinder 16-klepsmotoren. Geschikt voor de volgende Saabs: - Saab 900 Classic van bouwjaar 1985 tot en met 1993, motorcode B202 en B212. - Saab 900NG van bouwjaar 1994 tot en met 1998, motorcode B204 en B234. - Saab 9000, van bouwjaar 1994 tot en met 1998, motorcode B204 en B234. - Saab 9-3 versie 1 van bouwjaar 1998 tot en met 2002, motorcode B204, B234, B205 en B235. - Saab 9-5 van bouwjaar 1998 tot en met 2010, motorcode B205 en B235. Prijs per stuk. Meer info
  9. Forté New Generation Motor Flush 400 ML Fles, ond.nr. 40611, 40117

    Forté New Generation Motor Flush 400 ML Fles, ond.nr. 40611, 40117

    Excl. BTW: € 23,02 Incl. BTW: € 27,85

    Forté New Generation Motor Flush 400 ML is gemaakt om de motor inwendig spoelen of reinigen om olieverbruik te verminderen Spoel uw motor regelmatig. Vervuiling in een verbrandingsmotor is een feit, dat is geen verzinsel en dus moet je ermee dealen. Een motor inwendig reinigen (bijv. bij olieverbruik) wordt dan ook veelvuldig gedaan. Daar is een reden voor want de noodzaak daarvoor neemt toe. Met alle inspanningen die er gedaan worden om de uitstoot zoveel als mogelijk te beperken neemt de druk op de oliekwaliteit behoorlijk toe. Minder weerstand/wrijving in het motorblok, lichtere materialen en bio brandstoffen (E10 en B7). In de ontwikkeling van motortechniek tot brandstof worden keuzes gemaakt die in lijn zijn met het beperken van de uitstoot. Vaak leidt het alleen tot nadelige effecten. Forté Motor Flush biedt de volgende voordelen: - Reinigt de motor inwendig en verbetert de smering. - Optimaliseert het brandstofverbruik en het motorvermogen. - Verwijdert black- en white sludge en ingedikte motorolie. - Neutraliseert de zuurgraad van de achterblijvende motorolie. - Reinigt cilinderwanden, zuigerveren en zuigerveergroeven. - Stabiliseert de compressie-einddrukken en de cilindervulling. - Reinigt hydraulische klepstoters, nokkenas- en kleplichthoogteverstellingen. - Vermindert de inwendige vervuiling via het EGR- en carterventilatiesysteem. - Reduceert de roetbelasting van roetfilters bij dieselmotoren. Door gebruik van Motor Flush verhoogt u de smeercapaciteit van de bestaande olie. De kwaliteit van de olie is meestal niet meer al te best en vooral de smerende eigenschappen zijn door het gebruik teruggelopen. De dunvloeibare Motor Flush verdubbelt de smering, soms wel tot drie keer aan toe, zodat de behandeling veilig kan plaatsvinden. Wij adviseren om na de spoeling onze Top End Treatment aan de nieuwe olie toe te voegen. Dit product heeft een na-reinigend effect voor lak op de cilinderwand, een conditionerende werking op het gehele oliesysteem en ondersteunt het additiefpakket van de motorolie. Hierdoor wordt de motor inwendig schoon gehouden voor een optimale en langdurige bescherming. Forté New Generation Motor Flush wordt ook als spoelmiddel gebruikt bij het spoelen van versnellingsbakken of hydraulische systemen. YouTube Video: https://www.youtube.com/watch?v=K2dGDP1Efes&t=141s&ab_channel=Fort%C3%A9Benelux LET OP: Forté Motor Flush is uitsluitend voor professionals. Lees voor gebruik de handleiding van Forté Motor Flush aandachtig door, gebruik is geheel op eigen risico. Vraag bij ons na hoe je Forte Motor Flush het beste zou kunnen gebruiken wanneer de handleiding niet duidelijk is. Meer info
  10. Forté Top End Treatment 400 ML Fles, ond.nr. 40511, 40517

    Forté Top End Treatment 400 ML Fles, ond.nr. 40511, 40517

    Excl. BTW: € 28,92 Incl. BTW: € 34,99

    Forté Top End Treatment is gemaakt om het olieverbruik te verminderen. Wat Forté Top End Treatment doet is simpel; het houdt de motor inwendig schoon zodat de motorolie optimaal kan functioneren. Dat klinkt misschien logisch, maar dat is het toch niet. Vooral de lange onderhoudsintervallen van tegenwoordig zijn een zware belasting op het uithoudingsvermogen van de olie. Dan hebben we het nog niet eens over de start/stop-systemen en andere uitvindingen die het voor de olie bijzonder ingewikkeld maken om haar functie uit te oefenen. In het kort komt het erop neer dat je moet zorgen dat je systeem schoon is en dat vooral blijft en daar helpt dit product bij. Het gebruik van Top End Treatment gaat over het algemeen samen met onze New Generation Motor Flush. Dan kan het pas echt goed z’n werk doen. Namelijk als toevoeging aan de nieuwe motorolie in een schone motor. Doe je dat niet dan is je behandeling niet compleet. Je vergeet dan iets. Forté Top End Treatment biedt de volgende voordelen: - Voorkomt vernis- en harsafzettingen in motordelen zoals hydraulische klepstoters, nokkenas-timing en kleplichthoogteverstellingen. - Houdt zuigerveren en zuigerveergroeven schoon en vermindert het olieverbruik. - Minimaliseert boreglazing en borepolishing. - Zorgt ook bij lage olietemperaturen voor optimale bescherming - Vermindert het dikker worden van motorolie (sludge). - Vermindert de aan olie en brandstof gerelateerde afzettingen. - Herstelt het hechtoppervlakte, daardoor goede smeerfilm wat blow-by voorkomt (of vermindert). Voor alle motoren die gevoelig zijn voor klepverkleving of tikken van hydraulische klepstoters (ongeacht de kilometerstand) geldt hetzelfde advies; spoel de motor met Motor Flush en voeg Top End Treatment aan de nieuwe olie toe. Het is compatibel met alle soorten motorolie die voorzien zijn van classificatie en specificaties volgens ACEA, API, JASO en afzonderlijke automobielfabrikanten. Motorfietsen Forté Top End Treatment verandert de wrijvingseigenschappen van de olie niet, daardoor kan het veilig toegepast worden bij motorfietsen voorzien van hydraulische klepstoters en een natte plaatkoppeling. YouTube video: https://www.youtube.com/watch?v=VE7YBd51H1s&ab_channel=Fort%C3%A9Benelux LET OP: Dit het gebruik van Forté Top End Treatment is uitsluitend voor professionals. Lees voor hanteren de handleiding aandachtig door, het gebruik van Forté Top End Treatment is geheel op eigen risico mocht u vragen hebben over het gebruik neem dan eventueel met ons contact op. Meer info

Foto-tabel  Lijst 

per pagina
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7

Cookies zijn kleine tekstbestandjes die door onze website op uw computer geplaatst worden om uw winkelervaring te verbeteren. Door deze cookies kunnen we ervoor zorgen dat onze site op zijn best functioneert en verzamelen we gegevens voor analyse en verbetering van onze website.

In onze privacy statement kunt u een overzicht vinden van alle cookies die door onze website geplaatst worden.

Privacy Statement

Cookies Toestaan Cookies niet Toestaan Sluiten